tirsdag 5. november 2013

PACKING FOR STOCKHOLM


Om et par dager drar jeg på jentetur til Stockholm, og jeg gleder meg utrolig mye. Det skal bli så godt å reise bort litt og bare kose oss og nyte noen dager med ferie før eksamensperioden for fullt er i gang her hjemme. Jeg har aldri vært i Stockholm, så del veldig gjerne tips til ting å gjøre, steder å spise og den slags! Vet du om noen fine steder jeg bør få med meg? 


-


Leaving for Stockholm in a couple of days, and I am looking soo much forward to spending some time with the girls and enjoying a couple of days of wining and dining before the cramming for the christmas finals back home. I've never been to Stockholm before, so please share your travel tips with me! Do you know any nice places? 

2 kommentarer:

  1. Gled deg, Stockholm er en fantastisk by! Har kun vært der på sommeren, men er nok koselig der nå også tenker jeg :) gamlestaden(?) er utrolig fint og koselig område som du burde besøke! Trange gater med flere små butikker :)
    God tur!

    SvarSlett
  2. Ohhh, this town is incredible! Love the fact that it is very eco!

    SvarSlett