lørdag 2. november 2013

HANDBAG ESSENTIALS



Lørdager er perfekt for å møte venninner på café, gå rundt i byen og gjøre små ærend. Her er mine essentials som jeg alltid har med meg i håndvesken:


Wallet - without a credit card or some cash you can't go anywhere. Filippa K 

Daily planner - I never leave the house without my daily planner. This is where I keep all my appointments, lectures and work schedule. Moleskin

Cream blush - the blush is perfect when you want to freshen up and keep that kissed look.  YSL

Sunglasses - A proper pair of sunnies is a must-have, I really don't want to catch a headache while going out. Ray Ban.

Hand cream - My skin gets so dry from all the disinfection at school and work, so I always keep a good hand cream with me. L'occitaine

Phone - To stay updated with the latest messages, phone calls and of course instagram. I'm naked without my iPhone. 

Lip gloss - I always bring a lipgloss that gives both moist and care and makes my lips look natural. Clarins

-

Saturdays are perfect for meeting the girls, stroll around in town or run errands. These are my handbag essentials. 








4 kommentarer:

  1. Gøy med slike innlegg! Skulle til å spørre hvilken farge rougen var i, men så Husket jeg at du hadde blogget om den tidligere. Har du vurdert å ha en søkefunksjon på bloggen slik at det er lettere å finne frem til tidligere innlegg? Synes at bloggen din er kjempefin og vil gjerne kommentere oftere, men det er litt tungvint med den "robottesten". Får ikke til å kommentere fra ipad heller :/ Kanskje ikke så lett å gjøre noe med, men tenkte å nevne det! Sikkert flere som sliter med det samme ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så hyggelig :) takk for tilbakemeldingen. I'm on it. Jeg skal se om det går an å gjøre det lettere å kommentere. Tusen takk :)

      Slett
  2. I hvilken butikk/nettbutikk fikk du tak i planleggeren din? :)

    SvarSlett
  3. Jeg tror den finnes i de fleste større bokhandler :) på flyplasser har de også ofte, og så kan det vel kjøpes på nettet rundt omkring tror jeg :)

    SvarSlett