onsdag 16. oktober 2013

WHITE SNEAKERS



Endelig! Jeg har lenge ønsket meg et par hvite joggesko, så da jeg var i Paris og ikke fant de fra Reebok som jeg egentlig ville ha, så endte jeg opp med å ta med meg disse hjem. De er retro, enkle og søte. Nå spørs det hvor lenge de holder seg fine i ruskeværet vi har her i Bergen. En liten stund, håper jeg! 



-



I've been craving white sneakers for quite some time now, so when I didn't find the ones from Reebok I actually wanted in Paris, I ended up with these. They are almost as cool, a bit retro, simple and cute. Let's see how long they stay that way in the weather here in Bergen. 


8 kommentarer:

  1. Kule! Kva merke er dette? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åja, med nærare ettersyn ser eg jo at det er nike... Eg skuldar på litan mobilskjerm ;) Kule var dei uansett!!

      Slett
  2. Sykt kule! Synes de var kulere enn de klassiske Reebok skoene :)

    SvarSlett
  3. herregud så fine!

    SvarSlett
  4. http://www.manrepeller.com/minor_cogitations/is-it-ever-not-open-toe-shoe-season.html beina dine igjen jo! drot kult

    SvarSlett
  5. Veldig fine sko! Vet du hva modellen heter? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! tusen takk :) nei, det vet jeg dessverre ikke, kjøpte de i Paris.. Kanskje du finner de på nike.com?

      Slett