torsdag 31. oktober 2013

TRIED AND TESTED



Jeg leste først om dette lille søte egget på afterdrk.com for en stund siden, og har vert nyskjerrig på å prøve The Beauty Blender siden. Jeg fikk endelig tak i det i Oslo, så da var det rett hjem og teste! Vanligvis gjør bruker jeg hendene for å påføre foundation, jeg har liksom aldri tatt meg råd til å kjøpe den superdyre børsten til 2-300 kr som bare er "så fantastisk" (dere vet jo de damene på parfymeriet...). Anyway, jeg holdt egget under springen og dyppet det i litt foundation før jeg rullet egget rundt omkring i ansiktet. Ett ord: WOW. Jeg har aldri hatt så jevn hud! Jeg vet ikke om den er mulig å få tak i i Bergen men de har den i alle fall på coverbrands, ser jeg.  Anbefales! 


-


I first read about this little cute egg at afterdrk.com a while back, and have been anxious to try it ever since. I finally got my hands on it in Oslo, and the rest is history. Usually I just apply the foundation to my hands, and then face (using twice the amount foundation needed and therefor having to buy a new one twice as often). I held the egg under the sink and dipped in a little foundation before rolling it across my face a couple of times. One word: WOW. I've never had that flawless skin. I'm not sure if it's awailable in Bergen, but coverbrands.no has it. 




5 kommentarer:

  1. Hva slags foundation bruker du? Kan du påføre direkte fra tuben til egget?

    SvarSlett
    Svar
    1. Til vanlig bruker jeg bare escentuals minereal foundation eller CC cream fra Clinique, men når jeg bruker flytende foundation er det denne fra oriflame: http://no.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=21621 Den her helt fantastisk! :)

      Slett
    2. Og ja, jeg bare tok en "dæsj" rett på egget, det funket helt fint! :)

      Slett
  2. It sounds great. I think I should find Sephora in London


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    SvarSlett
  3. Hvor kjøpte du den i Oslo? :)

    SvarSlett