mandag 14. oktober 2013

STOCKHOLM STREETSTYLE

photo courtecy of stockholmstreetstyle.com


Jeg må innrømme at hjertet mitt gjorde et lite hopp når jeg scrollet meg nedover en av mine favoritt-blogger i går kveld, nemlig Stockholm Streetstyle. Denne looken har dere jo tross alt sett før, men jeg synes at det var så stas at jeg måtte legge det ut på min egen blogg også. Tusen takk, D&C! 

-


My heart skipped a beat when I incidentally srolled past this photo on one of my absolute favorite blogs last night, Stockholm streetstyle. You have seen This look before, but I thought it was so flattering I simply had to post it yet again. Thanks a lot, D&C! 

7 kommentarer:

  1. WOW! så kult, det skjønner jeg er stas. Verdt en repost og fint outfit!

    SvarSlett
  2. Å så gøy! Gratulerer! http://elise-solberg.blogspot.no

    SvarSlett
  3. Skjønner at det er stas. :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så kult! + flott antrekk :)

    SvarSlett