fredag 11. oktober 2013

STATEMENT





Wearing Filippa K jeans and shirt, Goldmine necklace, shoes from Zara, Ray-Ban wayfarers and Marc By Marc Jacobs Bag

Det er ikke ofte jeg har på meg noe særlig med tilbehør, men i et ellers så "kjedelig" antrekk må jeg innrømme at det frisker veldig opp. Da kan man beholde den avslappede og hverdagslige looken samtidig som at man er litt pyntet, og det liker jeg veldig godt. Hæler satte den spissen på antrekket som jeg ville ha i Paris, men hjemme hadde jeg lett kombinert det med sneakers eller converse! 

-


It's not often I wear statement accessories, but in a overall "boring" outfit, I must admit it looks superfresh. Then you can keep that casual, everyday look and at the same time be a bit dressed up, which I really like. I styled the outfit with heels in Paris, but back home I would have combined it with sneakers or converse shoes. 

2 kommentarer:

  1. Elsker antrekket - fin som alltid:-)

    SvarSlett
  2. Buksen ble dødskul! Gøy at du bruker så store smykker også.

    SvarSlett