mandag 7. oktober 2013

PFW OUTFIT #3




Wearing Acne sweater, Zara skirt, Loafers from Din Sko, clutch from Alexander Wang and Ray-Ban sunnies. 

Jeg ble så sykt sliten i beina av å gå med høye hæler hele tiden i Paris, så da jeg fikk muligheten til å slenge på meg loafersene var jeg superhappy. Et godt alternativ til hæler, synes jeg. Spesielt for å unngå å se for casual ut, hvis man har på seg lave sko.


-

My feet were so sore from all the walking in high heels, so I was superhappy to wear these loafers. A nice alternative, when you don't want to end up looking too casual when wearing flats. At least that's what I think. 





5 kommentarer:

  1. Loafers er et godt alternativ ja! Stilig antrekk!

    http://elise-solberg.blogspot.no

    SvarSlett
  2. Elsker den genseren!

    SvarSlett
  3. Fint antrekk. Jeg er ikke så glad i loafersene til bukser. Jeg synes det blir så maskulint og kanskje litt voksent, men til skjørt/kjole er de helt supre.

    SvarSlett
  4. Kan jeg spørre om en ting? Hvor høy er du? Du er ei utrolig vakker jente.❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) jeg er 1.71 :)

      Slett