onsdag 2. oktober 2013

PFW OUTFIT #2





Wearing shirt from H&M, Skirt from Gina Tricot, Zara shoes, hat from H&M, bag from Lulu's and Camilla Pihl & David Andersen bracelets. 


Moteuken svarer til forventningene (og enda mer), men det som er nesten like herlig er været og temperaturen. Alle dagene har det vert i underkant av 20 grader og sol, og det føles omtrent som at det er sommer fremdeles, men så er det faktisk oktober! Dette skjørtet fra Gina Tricot kjøpte jeg  i Oslo og tenkte at det kom jeg til å bruke med en tykk strikkegenser og strømpebukser, hehe. Oooog det beste av alt er at det kostet 99 kroner. Du finner det her :-)


-

Fashion week is wonderful, and so is the weather here in Paris. We've had 20 degrees and sunny weather every day, and it feels like summer. But then it's actually october already. This skirt from Gina Tricot I bought in Oslo, thinking I would wear it with tights and chunky knits. oh, well.... ;-) 


10 kommentarer:

  1. Så fin du var på håret der ;)

    http://elise-solberg.blogspot.no

    SvarSlett
  2. hvordan fikk du biletter til pfw? :-) skal flytte dit selv neste år, og har planer om å hvertfall få med meg et show!

    SvarSlett
  3. Hi, I have found your blog from sarastrand.no. You are so beautiful& your style is amazing :)
    Greetings from Istanbul!

    SvarSlett
  4. For eit flott skjørt, og t den prisen! Lurar forresten på kva merke den jumsuiten du brukte i finalen er og evt pris??Den var mildt sagt lekker...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det var By Malene Birger, men jeg er litt usikker på prisen. Dessverre i øvre prissjikte (2-3000 kroner tipper jeg). Den var helt fantastisk, ja. Synd at jeg ikke fikk ta den med meg hjem.. :)

      Slett
  5. Ja regna med den va dyr, so då får dessverre ikkje eg tatt den med heim heller..(blogge tross alt om mote på budsjett..) jaja den var i alle fall knallfin på deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi får holde øynene åpne for et billigere alternativ i kjedebutikkene ;)

      Slett
  6. Så fint!! Klassisk med en twist.

    SvarSlett