tirsdag 8. oktober 2013

OH, SNAP!



Som kanskje noen av dere allerede har fått med dere er jeg ikke den som er mest aktiv på DIY-fronten, selv om jeg må innrømme at den blomsterkransen var en av mine bedre egenproduserte prosjekter. Anyway - jeg har hatt et par jeans fra Filippa K jeg kjøpte på salg tidligere i sommer liggende i skapet som jeg ikke har bruk fordi jeg ikke var helt fornøyd med buksebeina. Så jeg tok ganske enkelt en saks og klippet den rett av. Føler at jeg kanskje/nesten/litt har fått en ny bukse. Den ble i alle fall mye kulere! 

-

So what you might already have noticed, I'm not a sucker for DIY-projects, though I must admit that the flower garland I made was pretty good for something of my own making. So anyway - I've had some jeans lying in the closet, simply because I wasn't fully satisfied with the cut.. So I cut it myself. The outcome was pretty good, don't you think? 


3 kommentarer:

  1. Lurt! Havner ofte i den salgsfella selv..

    SvarSlett
  2. Stilig!

    http://elise-solberg.blogspot.no

    SvarSlett
  3. Det var et godt tips. Jeg har mange bukser som er for lange. Kanskje jeg rett og slett skal klippe av noen.

    SvarSlett