torsdag 10. oktober 2013

NEW YORK MAGAZINE / THE CUT

Photo courtecy of YoungJun Koo for New York Magazine / The cut

Shit, beina våre er i New York magazine. Dette bildet ble tatt på vei til Elie Saab visningen på mandagen, med meg til venstre i mine høyt elskede Givenchy-sko (med storetåen litt hengende ut på siden der, men who cares) og Irina med sine Celine mules og Dries Van Noten skjørt, fashionabel som alltid. Det var et stykke å gå, så jeg hadde mildt sagt vondt i beina når jeg kom hjem.  Av en eller annen grunn er beina mine som skapt for gnagsår. Men anyway, det var verdt det!


Whoa, our feet are in New York Magazine. This photo was taken on our way to the Elie Saab fashion show, me to the left in my higly beloved Givenchy shoes (with the big toe hanging out there on the side) and Irina with her Celine mules and Dries skirt, fashionable as allways. It was quite a walking distance, so my feet were in a lot of pain when we got back to the hotel. Well, well - it's was totally worth it. 

2 kommentarer:

  1. Så utrolig kult, det er stort! Elsker både bilde og skoene deres!

    SvarSlett
  2. Så gøy. Du har blitt lagt merke til i det siste. Og snart kommer Det Nye coveret i handel. Spennende tid for deg.

    SvarSlett