tirsdag 22. oktober 2013

LOVE ON TOP


photo courtecy of stylesociety.co.za

Jeg er like i tvil hver høst om jeg skal gå til anskaffelse av en ordentlig fin lue. Jeg synes jo at det er utrolig kult på andre, men jeg føler meg litt som en liten mini-gangster med en gang jeg har på meg en. Jeg vet ikke om det er noen som deler min erfaring her, men jeg synes at hodeplagg noen ganger kan være litt vanskelig å få til å fungere. Jeg tar meg selv ofte i å tenke at "nei, jeg dropper luen - dette her ble too much". Hva med deg, har du tatt frem lua til vinteren? 

-

Loving the beanie on everyone else, but I find it rather difficult to style myself. Always feeling like a mini gangster when wearing one, and therefore I almost never do. I'm not sure if anyone shares my thoughts here, though. I allways end up taking it off before leaving the house, thinking the outfit was "too much". What about you, have you found your beanie for the winter? 


1. Acne
2. FWSS 
3. Mango 
4. Filippa K 
5. FWSS 
6. Filippa K (man) 






8 kommentarer:

  1. Har så lyst å investere i nr. 2, såå fin

    SvarSlett
    Svar
    1. I know, den er dødsfin... :)

      Slett
  2. My favourites are 3rd one and 5th one. Especially Mango!

    SvarSlett
  3. Helt enig angående luene, det er ikke så lett å finne en man ser bra ut i. Fint innlegg :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint innlegg! Jeg synes også beanies kan være vanskelig, men du fant noen fine alternativer her. Nr. 1 tror jeg må få holde meg varm i toppen gjennom vinteren, den var så fin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Pingu ;-) Helt enig, den er superfin!

      Slett
  5. E nå ikke så gammel for å lese blogga å sånnt da men.. ELSKA virkelig alt du gjorde på Det nye jenta <3 Heia på Sunnmøringen fra start av! Klare heller ikke å få det til å se kult ut me me heller. Mesunna jente med brundt hår. Dei kler jordfarge, militærfarga osv.. E e ei blanding av blondt og brunt sjøl! Elska bloggen din! E e fast leser fra no av!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding :) Så gøy at du liker bloggen, og jeg håper at du fortsetter å lese den :) klem

      Slett