lørdag 5. oktober 2013

HOMEO-WHAT?



Ved første øyekast ser ikke denne lille salven så veldig glamorøs ut. Men, det hele startet med at skjønnhetsansvarlig i Det Nye (@detnyejulie) tipset meg om dette lille superproduktet som man kan bruke til alt - først og fremst lepper, men også tørre neglebånd, albuer og hæler. Den inneholder naturlige ingredienser, så det er bare å klæsje på så mye man vil! Når jeg kom til Paris måtte jeg selvsagt hamstre (det er dessverre kun tilgjengelig der), og da fikk jeg også greie på at det var dette modellene brukte backstage, før makeupen ble lagt. Og fy flate så god den er - man kan faktisk kjenne at den går inn i leppene og bare gjør noe magisk. Hva med dere, har dere noen skjønnhetsprodukter som er gode, og som kanskje ikke koster noe særlig? :)


-


So I understand this doesn't seem like the most glamorous product you've seen in your life. but - this all started when the head of the beauty department in Det Nye tipped me about this superproduct when I told her I was going to Paris. You can use it for all dry skin, and it contains only natural ingredients, so you can use however much you like. So when I came to Paris, I of course had to buy a whole lot of them (unfortunately they're only available there), and then I also heard that this is what the models lips are prepped with before the makeup backstage. And oh my it is good. And cheap.What about you guys, do you have any products that are awesome, but cheap? :)


10 kommentarer:

  1. Har en lipsyl-ish greie fra Oriflame. Kanskje ikke det mest fancy som fins, men det er virkelig en magisk liten krukke for leppene, som ikke koster all verden! Du er latterlig pen btw, hihi

    SvarSlett
  2. Hvor i Paris får man tak i denne? Drar neste uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Den finnes på stort sett alle apoteker rundt omkring i byen. AAh, heldiggris, kos deg så mye! :)

      Slett
  3. Har hatt lyst til å prøve denne i evigheter etter og ha lest uttallige "french pharmacy must haves"-innlegg på ulike blogger, hehe. Selv elsker jeg min Lucas papaw ointment, som kan brukes på alt fra brannsår og hevelser til blåmerker og kviser. Jeg bruker den egentlig bare på leppene, og den er såå god! Anbefales virkelig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, så gøy! Den skal jeg teste ut. Hvor får jeg tak i den?? :)

      Slett
  4. Til info; denne kan man også få kjøpt i Spania :) Gleder meg til å begynne å prøve den!

    SvarSlett
  5. Carmex cherry! Gir god fukt og lukter så godt!

    SvarSlett