tirsdag 1. oktober 2013

ELIE SAAB SS14








Den viktigste grunnen til at jeg i utgangspunktet dro til Paris i forbindelse med Fashion Week var at jeg og Irina hadde billetter til Elie Saab visningen, så det var ekstra stas når denne dagen kom. Jeg stresset jo selvfølgelig som en gal helt til vi endelig satt på plassene våre (som var på 2. rad, til og med) og det endelig gikk opp for meg at vi var her. Musikken, modellene, kolleksjonen - alt var fantastisk! Tenk at jeg fikk være med på dette. Blir helt rørt, jeg. 

-


The main reason we came to Paris for the fashion week, was that we had tickets to the Elie Saab fashion show, and finally the day was here. I was ofc stressed out like a maniac, until we were on our seats and the music was on. Then I realised this was all happening. And on second row, that was. Awesome! Both the models and the collection was spectacular. And I was there. I get all emotional! 




3 kommentarer:

  1. Liker bloggen din kjempegodt! Kan jeg spørre hvilken størrelse du har Carin Wester-blusen din i? Klem Maria

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Den er i str S :)

      Slett
  2. Så heldig du er! Kos dere masse i Paris!

    SvarSlett