mandag 28. oktober 2013

CASUAL DRESS



Wearing Filippa K dress, Coat from Gina Tricot, necklace from Efva Attling, shoes from Acne and Ray Ban sunnies.

Elsker å bruke kjoler til hverdags! Først og fremst fordi det ser fint ut, men også fordi det er så utrolig komfortabelt. Skolettene fra Acne har jeg hatt i årevis og er fremdeles de eneste jeg klarer å ha på meg en hel dag uten å bli fullstendig ødelagt i beina. 

-

Love wearing dresses on the everyday basis. Looks nice and feels comfortable, too. The Acne boots I've had for years and are still the only ones that don't give me sore feet after a whole day of walking around. 





9 kommentarer:

  1. hvor er smykket fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det er fra Efva Attling, jeg glemte å skrive det! :)

      Slett
  2. wow, kjempe fint antrekk! Er det lenge siden du kjøpte kåpen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Den er fra forige høstsesong, så det er nok en stund siden ja! :/

      Slett
  3. Hei! Hvordan får du tittelen på blogginnleggene til å være svart? Får ikke endret dette på blogspot.. Så de er bare turkise/blå som de når man oppretter bloggen..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      litt usikker, men prøv å gå inn på oppsett og tilpass mal, eller noe i den dur. så ligger det på avanserte innstillinger tror jeg :)

      Slett
  4. ååå, den kåpen var fantastisk fin!!

    SvarSlett